OII FL wibrujący pedał sprzęgła ! ? ? ? ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mrsojer
    Drive
    • 2010
    • 76

    #26
    tak wiec bylem w ASO i nie dowiedzialem sie za duzo bo nie mieli dla mnie czasu. Mialem czekac 2h to wtedy ktos laskawie podejdzie i rzuci okiem - EMIDA Kraków. Zasugerowali tylko ze moze to byc spalone sprzeglo :evil: - szkoda gadac
    Jutro albo w przyszlym tygodniu podjade do Rudy Śląskiej skoro polecacie. A tym czasemk sytuacja zaczyna sie pogarszac bo przy ruszaniu tak okolo 1100rpm zaczyna szarpac buda podczas ruszania :|

    ponadtop dodam, że v-tech poddal sie z chipowaniem malo inwazyjnym. Okazuje sie ze mam jakies oprogramowanie najnowsze w kompie i nie umieja sie z nim polaczyc ... jedyna opcja to otworzenie komputera co wiaze sie z utrata gwarancji.:|

    Komentarz

    • kurynio
      Ambiente
      • 2007
      • 166

      #27
      A co myslisz, że jak wgrasz soft bez otwierania kompa jedynie przez gniazdo OBD, to w przypadku ewentualnej wymiany gwarancyjnej dwumasy albo turbawki to nie wyjdzie, że masz czipa? Niepoprawny optymista

      Komentarz

      • mrsojer
        Drive
        • 2010
        • 76

        #28
        kurynio, sadzisz ze sa wstanie wykryc wirusowanie w aso? Mowię tutaj o modyfikacji typu: na codzien jezdze na wirusie ale jak mam jechac do aso to zmieniam na soft oryginalny.

        P.S Co sądzicie o bluefin czy jakos tak z wysp brytyjskich?

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #29
          kurynio, Soft mozna zmienic, potem wgrac serie i NIKT nie dojdzie ze cos bylo grzebane. Jak nie wierzysz, to nie musisz, ja mam potwierdzona informacje

          Wykrywalnosc czip tuningu na postoju, jesli nie wykonaja proby drogowej to tez mit, bo niby VAS powie, ze cos jest nie tak, ale trzeba potwierdzic to w ruchu, a jesli Ty nie wyrazasz zgody na jazde probna, to nie maja prawa takiej jazdy wykonac.



          Problem jest taki, ze obecne auta tunerzy maja problemy zrobic, bo maja tzw tuning protection. Te wczesniejsze juz zostaly rozgryzione.

          Jak znajdziesz tunera, ktory za free bedzie zgrywal soft i nagrywal serie potem znow to ok, w innym wypadku sredni to interes, dla kogos kto musi poswiecic godzine, na Twoje zachcianki
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • adi747
            L&K
            • 2008
            • 1138

            #30
            unas jak były takie drgania to padła dwumasa chyba nawet przy mniejszym przebiegu niz ty masz ale wymienili na gwarancji najbardziej było widać jak dzwi były otwarte i całe sie trzesły
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
            2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
            JEST
            megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
            octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
            octavia 2 2.0TDI BKD

            Komentarz

            • b707
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1272

              #31
              Zamieszczone przez mrsojer
              ale na co mam czekac? myslisz ze to sie ulozy, ze przestanie? Mysle ze trzeba wrocic do Peugeota - tam takie rzeczy sie nie zdarzaly a sprzeglo takie mialem dopiero po 200 kkm. DRAMAT
              Może chesz się zamienić:P 407SW 1.8
              Nie wiem jak 406... ale jakościowo 407 to poziom Octavii Tour A wielkościowo wymięka przy OII... no moze z przodu jest więcej miejsca.
              Dobre czasy Lwa mineły...

              No dobra... zawieszenie jest naprawde miodzio Ale reszta jest taka sobie.
              Adam

              Komentarz

              • kurynio
                Ambiente
                • 2007
                • 166

                #32
                Zamieszczone przez mrsojer
                kurynio, sadzisz ze sa wstanie wykryc wirusowanie w aso?
                Nie sądzę tylko wiem
                Zamieszczone przez Maicroft
                kurynio, Soft mozna zmienic, potem wgrac serie i NIKT nie dojdzie ze cos bylo grzebane
                To także wiem, ale nie każdy zmienia i wtedy lipa
                Zamieszczone przez Maicroft
                Wykrywalnosc czip tuningu na postoju, jesli nie wykonaja proby drogowej to tez mit
                To rownież prawda, konieczna jazda próbna i pomiar podczas przspieszania
                Zamieszczone przez Maicroft
                bo niby VAS powie, ze cos jest nie tak
                No własnie VAS powie, ale tak jak mówisz musi być wykonany pomiar podczas jazdy, samo podpięcie nic nie da.

                Komentarz

                • Adam 33
                  Classic
                  • 2009
                  • 27

                  #33
                  u mnie tez drga i mechanik gadal ze to normalka ale nic sie nie psuje tdi oczywiscie

                  Komentarz

                  • mrsojer
                    Drive
                    • 2010
                    • 76

                    #34
                    Maicroft, jest takie urzadzenie ktorym mozesz sie sam pobawic. podłączasz się i wgrywasz wirusa, jak chcesz to w kazdym momencie mozesz zmienic na oryginal - warunek musisz sie zatrzymac i auto na zaplon.

                    adi747, moje auto nie wibruje na postoju. Tylko podczas ruszania na pewnym zakresie onrotów a potem juz tylko pedal wibruje.

                    b707, raczej uderzalbym w 607 tylko niestety ja musze miec auto z kratka - chore przepisu chore rozwiązania. Osobiscie wolalbym auto starsze tak o 2-3 lata ale z wyższej klasy.

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #35
                      Czyli zwykly programator, ktory ma wgrane dwa programy sterujace i mozesz wgrac albo taki, albo taki.

                      Ciekawi mnie za to jak sobie poradzi z tuning protection :lol:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • mrsojer
                        Drive
                        • 2010
                        • 76

                        #36
                        Maicroft, jest taka firma ktora to sprzedaje w Wielkiej Brytani. Urządzenie nazywa sie bluefin i kosztuje 440 funtów.

                        Urządzenie na tyle sprawdzone, że większość tunerów kiedys poddalo się z zawirusowaniem Focus 1.8 16V a to urządzonko zadzialalo. Muszę tylko do nich maila napisac czy daja gwarancjie albo zwrot kasy gdyby cos. Niestety ale jest ryzyko, ze nie wysla bo zaplacic trzeba z gory

                        [ Dodano: Sob 22 Maj, 10 17:52 ]
                        http://www.mybluefin.co.uk/search?ma...2&variant=2104 zobacz sobie.....
                        Maicroft,

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          Czyli za 2kpln kupujesz takiego jakby boxa (tam jest wgrany gotowy program) ktory wgrywasz jak trzeba, albo wgrywasz serie jak nie potrzebujesz, tylko tu nie trzeba sie brudzic, w przeciwienstwie do boxa. :twisted:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • mrsojer
                            Drive
                            • 2010
                            • 76

                            #38
                            Maicroft, dokladnie

                            bardzo fajna sprawa pod warunkiem ze dziala poprawnie

                            [ Dodano: Nie 26 Wrz, 10 19:57 ]
                            Dawno się nie odzywałem jednak temat pozostał. Bardzo długo starałem się by ktoś z ASO zainteresował się moim problemem. Otóż trafiłem do ASO w Krakowie to po małych znajomościach przejechał się ze mną mistrz serwisu i po krótkiej rundce zapytał czy w tym silniku są pompostryskiwacze i comonrail- (nie wiem jak to się pisze). Biorąc pod uwagę, że jeżdżę benzyną doszedłem do wniosku, że za wiele to oni nie zdziałają.

                            Udałem się za tem do polecanego serwisu w Rudzie Śląskiej. Tam auto przyjeli po miesiącu od pierwszego zgłoszenia. Wymienili pomkę sprzęgła i silonik sprzegla. ... auto odebrałem i jak usterka była tak jest. Pedał dalej wibryje, auto szarpie przy ruszaniu i dodatkowo pojawiły się stuki podczas wysprzęglania na 1 i 2 biegu (wyraźnie słyszalne). Po ponownym kontakcie z ASO w Rudzie Śląskiej kierownik serwisu poinformował mnie, że wg producenta wszystko jest w normie i producent nie zapłaci za kolejne wymiany.

                            Jestem bezradny i zażenowany.

                            Macie jakieś propozycje?

                            Komentarz

                            • kryho79
                              Classic
                              • 2009
                              • 37

                              #39
                              troche czasu minelo, cos sie kolego zmienilo?

                              Komentarz

                              • słoń
                                Elegance
                                • 2010
                                • 777

                                #40
                                pewnie kolega wrócił do peugota

                                Komentarz

                                • gebek
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 1214

                                  #41
                                  Zamieszczone przez słoń
                                  pewnie kolega wrócił do peugota
                                  Po takim potraktowaniu przez ASO Skoda,to ja sie nie dziwie :szeroki_usmiech
                                  Tato,tato...czy to auto jest chore?
                                  Nie synku...to diesel PD.

                                  Honda...the power of dreams.
                                  Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                                  Komentarz

                                  • andrzej1962
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1306
                                    • Octavia III combi (5E5)
                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                    • DADA 1.5 TSI 150 KM

                                    #42
                                    Zamieszczone przez mrsojer
                                    mistrz serwisu i po krótkiej rundce zapytał czy w tym silniku są pompostryskiwacze i comonrail-
                                    Ło kurde ale fachowiec, ale co tu sie dziwić w końcu to master ale chyba z łapanki co wczesniej zamiast chodzić do "samochodówki" to jaja bykom huśtał.

                                    [ Dodano: Wto 03 Maj, 11 12:20 ]
                                    Zamieszczone przez mrsojer
                                    że wg producenta wszystko jest w normie i producent nie zapłaci za kolejne wymiany.
                                    I to się nazywa podejście do klienta. Kupiłeś to się teraz martw (czytaj w domyśle) najlepiej jakbyś do nas przyjeżdżał odpłatnie. Kur.......... ich mać.

                                    Komentarz

                                    • rusky1984
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 13

                                      #43
                                      Siema,

                                      Ja mam podobny problem...a historie z ASO mam również ciekawą

                                      ostatnio byłem w tychach w autocentrum, m.in. ze sprzęgłem które wydaje dziwne odgłosy i wibruje jak jest wciśnięte w ok 90%, poza tym sciagało mi autko w prawą stronę.

                                      Odpowiedź serwisu była imponująca: sprzegło jest ok, auto jeździ jak po szynach.

                                      Po dwoch dniach wybrałem sie do ASO w pszczynie, nie wspominając nic o sprzęgle bo zależało mi tylko na wyrównaniu toru jazdy (ktory zostal od reki zrobiony - nareszcie !) mechanik przyszedł do mnie i powiedział że coś jest nie tak ze sprzegłem ...albo sprzegło albo dwumasa.

                                      Mimo wsyzstko mam nadzieje ze to dwumasa bo auto jeszcze ma 3tygodnie gwaracji ))

                                      Także polecam ASO w pszczynie.
                                      --
                                      Rusky

                                      Komentarz

                                      • kryho79
                                        Classic
                                        • 2009
                                        • 37

                                        #44
                                        NO i to jest rzeczowe podejscie do sprawy, ale co...to nie chcesz im zlecic naprawy tej dwumasy???(oby to ona bo ze sprzeglem to pewnie bedzie, ze zle uzytkowane i uszkodzone z winy użytkownika)

                                        Komentarz

                                        • rusky1984
                                          Classic
                                          • 2010
                                          • 13

                                          #45
                                          Naprawe dwumasy jak najbardziej w ASO, problem w tym że powiedzieli że muszą to zdiagnozować... a dojście do problemu jest takie samo wiec jak sie okaze ze jednak sprzegło to place 700 srebrników za robote + części.

                                          Troche bym sie zdziwił jakby to było sprzęgło bo mam 50kkm a wydaje mi się że jezdze normalnie :-)
                                          --
                                          Rusky

                                          Komentarz

                                          • gruto
                                            L&K
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 1262
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                            #46
                                            mrsojer, daj sobie spokój obecnie mam 4 octavke w trzeciej miałem taki problem jak u ciebie .......nie przejmuj sie TTTM
                                            a ha jest jeszcze jedna sprawa szumiącego łożyska oporowego na postoju , i po przegazowaniu ...... W ASO w Polsce diagnoza to padająca dwu masa , lub turbina , a w Niemczech w ASO śmiech przez godzinę , że aż głupio mi było .......i znowu usłyszałem TTTM nie słuchać , tylko jeździć aż sie zepsuje

                                            Komentarz

                                            • rusky1984
                                              Classic
                                              • 2010
                                              • 13

                                              #47
                                              Witam ponownie,

                                              Mam mały problem, bo jak pisałem wykryli jakąś usterkę ze sprzegłem lub dwumasą jak pisałem powyżej. Odstawiłem "szkode" a po jednym dniu otrzymałem telefon z informację że samochód jest dobry, nie ma objawów i nic przy nim nie robili.

                                              Problem polega na tym że najpierw stwierdzają usterkę, a później się wycofują ze swojego stanowiska. Nie wiem czy to nie zbieg okoliczności że za 2 tygodnie kończy mi się gwarancja i nie chca się podjąć naprawy.

                                              Dwóch niezależnych mechaników potwierdziło że cos jest nie tak ze sprzeglem albo dwumasą...ale zeby miec pewnosc trzeba sciagnac skrzynie.

                                              Co myślicie ?

                                              Pozdrawiam.
                                              --
                                              Rusky

                                              Komentarz

                                              • theOne
                                                Ambiente
                                                • 2010
                                                • 177

                                                #48
                                                A czy sprzęgła i tak nie podciągną pod złą eksploatację czy coś? Tak czy siak skoro niedługo koniec gwary i stwierdzają usterkę, potem odwołują, to brzmi jakby uznali, że dotoczysz się jeszcze trochę po upłynięciu gwary, a potem niech się dzieje co chce.
                                                Witam

                                                Passat 1.8 TSI R-Line MY2010

                                                Komentarz

                                                • darek_wawa
                                                  Drive
                                                  • 2010
                                                  • 75

                                                  #49
                                                  Wibracja pedału sprzęgła w samochodach grupy VW: http://motofocus.pl/technika/7386/wi...odach-grupy-vw

                                                  Komentarz

                                                  • Tichy
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 544

                                                    #50
                                                    Panowie, ja w 1.4TSI mam podobny efekt, tzn. jak dotknie się lekko sprzęgła na wyższym biegu to czuć takie mrowienie - delikatne wibracje, które znikają po głębszym wciśnięciu.
                                                    O ile zauważyłem, jest to szczególnie odczuwalne przy wciśniętym gazie. Przebieg, trochę powyżej 4tys. km....

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...